close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה BOOTCAMP ולמי זה מתאים?

מערכת שורשכו אלול, תשפב22/09/2022

BOOTCAMP מהווים את אחת השכבות הצומחות המובילות ביותר בעולם כולו של תוכניות לימודיות, תוכניות שקמו במטרה ללמד ולהכשיר את הדור הבא של המתכנתים

תגיות:
BOOTCAMP מהווים את אחת השכבות הצומחות המובילות ביותר בעולם כולו של
תוכניות לימודיות, תוכניות שקמו במטרה ללמד ולהכשיר את הדור הבא של המתכנתים, קח שהם יהיו מוכנים ישר לשילוב בתוך עולמות ההיי-טק. אחת המטרות העיקריות של תוכנית ההכשרה הלימודית הזו, הינה להכין את המתכנתים לפרק העבודה שלהם תוך זמן קצר, וכחלק מתהליך אינטנסיבי ומהיר. בשורות הקרובות, נביא לידכם מידע נוסף על תוכנית הBOOTCAMP, כך שתוכלו להבין האם מדובר על תוכנית שמתאימה לכם.

כך BOOTCAMP צברה תאוצה והפכה להיות פופולארית גם במדינת ישראל
כיום, תוכלו למצוא בישראל תוכניות רבות שפועלות ומכשירות את הדור הבא של מתכנתי ההייטק בשיטה זו. BOOTCAMP הפכה להיות בארץ פופולארית מאוד, זאת כאשר כיום ניתן לספור כבר מעל חמישה עשר מקומות שדוגלים בשיטה זו. הצורך בשיטה זו הוא ברור – לתת מענה מהיר לצרכים האינטנסיביים של תעשייה זו. לאורך השנים הממצאים הם ברורים – שיטה זו היא שיטה מוצלחת, שמסייעת לצורכי תעשיית ההיי-טק, ובעזרת שיטה זו הוכשרו כיום במדינת ישראל ובעולם כולו שורה ארוכה של מתכנתים נהדרים, ומצוינים. במידה שהשתכנעתם מקריאת השורות הללו כי מדובר בדבר הנכון ביותר עבורכם, בשורות כדאי שתשאלו את עצמכם מספר שאלות.

כך תדעו אם BOOTCAMP מתאימה לכם
- שאלו את עצמכם האם תכנות הוא מה שאתם באמת אוהבים לעשות – בסופו של דבר, מדובר על הליך קשה וארוך. ללא זיקה אמיתית לתחום ולמקצוע, יהיה קשה לאנשים לעמוד בדרישות הגבוהות של שיטת ההכשרה הזו.
- שיטת BOOTCAMP היא שיטה שדורשת עבודה קשה ואינטנסיבית מאוד. תוודאו שאתם מוכנים להתחייב לעבודה הקשה הזאת.
- בדקו אופציות נוספות מלבד אופציה זו, אולי תמצאו אופציה שמתאימה לכם יותר.

מדוע התחום הפך להיות רלוונטי מתמיד בתקופה האחרונה?
בעשור האחרון יש עלייה משמעותית בכמות המהנדסים ואנשים מתחום פיתוח התוכנה והדבר בעצם פוגע בתעשייה, גם בעולם וגם בארץ. הרי ידוע כי ישראל היא בין מעצמות ההייטק המובילות בעולם ולכן אחד הפתרונות הטובים שמאפשרים מצד אחד לאינספור אנשים שמחפשים עבודה מתגמלת ומספקת, ומצד שני לחברות לגייס עובדים איכותיים הוא שיטת ה-בוטקאמפ. התוכנית מכשירה אינספור עובדים לתחום הפיתוח באמצעות קורסים אינטנסיביים תוך זמן קצר וזה בעצם מאפשר לאנשים לפתח קריירה טובה ומצליחה בתחום ההייטק וכך לשפר משמעותית את השכר שלהם, את איכות החיים שלהם ולהגשים חלומות. בארץ התכנית היא קצת שונה ממה שפותח בארצות הברית והיום גם כאן, אפשר להצטרף למגוון של תכניות ומסלולים ותוך מספר חודשים להתחיל בקריירה בתחום ההייטק. אז אם יש לכם רצון עז לשנות מקצוע, אתם מחפשים כיוון אחר ממה שאתם עושים עכשיו, הייתם רוצים לשפר את השכר שלכם בצורה משמעותית, זה הזמן לעשות את השינוי ולהצטרף לאחד המסלולים הללו.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה